תמ”א 38 – למה פ.א.י הנדסה

חברת פאיי הנדסה מנהלת  מזה כמה שנים פרוייקטים במסגרת תמ"א 38: הכוללים פרוייקטים  של חיזוק בניינים  כנגד רעידות אדמה ופרוייקטים של פינוי בינוי.
היוזמה לחזק מבנה בפני רעידות אדמה וההתארגנות הדרושה לכך מצויה בידיכם- הבעלים. התכנית מציעה תמריצים לעידוד ביצוע החיזוק במבנים אך אינה יכולה לכפות אותו. התוכנית מיושמת על ידי בעלי הנכסים או על ידי חברות וקבלנים מומחים בתחום. כל זאת ללא תמורה כספית מצד הדיירים !!

חברתנו מציעה לכם ללא כל עלות להוביל עבורכם את הפרויקט מתחילתו ועד סופו (סיום שנת אחריות ובדק) ולתת לכם את כל השירות הנדרש על מנת לסיים פרויקט מוצלח ואיכותי רק לאחר שמוצה הפוטנציאל המקסימאלי של זכויות הדיירים נפנה לחברה קבלנית בעלת איתנות פיננסית ונסיון מקצועי, שתיבחרו בעזרתנו וזו תהיה מחויבת לחזק, לשפץ ולהוסיף תוספות עבורכם על פי ההיתר. זאת על מנת לוודא, שהדיירים יקבלו את מקסימום הזכויות האפשרי.

ביצוע התוכנית מורכב ודורש אישורים רבים והערכות של אנשי מקצוע מומחים בתחומים שונים כגון אדריכל , מודד, שמאי, מהנדסים, עורך דין וכו. לנו , חברת פאיי הנדסה ובניין , ניסיון רב בניהול פרוייקטים ובאישורם בתאום וע"י גורמי העירייה השונים. מנכ"ל "פאי הנדסה ", מר יצחק אדם, הנו מהנדס בעל ניסיון עשיר של 25 שנה בניהול פרוייקטים בתחום הבנייה והמגורים.

אנו חברת פאיי הנדסה ובניין מנהלים בשנתיים האחרונות את תחום תמא 38 עבור עשרות בתים ברעננה, ראשל"צ, נתניה, כפר סבא, תל אביב, בת ים ועוד ומסייעים בהובלת הדיירים להסכמה והבנות תכנוניות לטובת קיום פרוייקט אטרקטיבי לשביעות רצון כל הצדדים